Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Supersöndag

2015-03-08 20:41:37 i Allmänt

Efter Vasaloppscykel och lång frukost begav vi oss ner till sjön där vi avverkade några timmar i det sköna vädret. Älskar vårvintern och längtar så mycket till påsken! Efter utevistelsen hälsade vi på grannarna Håkan, Lovisa, Oscar och Alva. Bra grannar betyder så mycket! Dagen avslutades på bästa sätt genom sedvanlig hundträning. Nu är jag laddad för att återse jobbet i morgon och alla uppgifter som står på agendan. Tack för ett fint sportlov, livet.
Påsken 2014, Raijarycket - jag och Linda drar korvvagn och skrattar. Snart står vi där igen, Linda. Bara en månad kvar!
 

Skriv en kommentar