Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

!

2015-03-12 11:39:00 i Allmänt

Känslan när en elev sjunger så jag får gåshud, känslan när hon kör all in på musiken och sedan när hon säger att hennes drömyrke är musikproducent. Allt går med vilja och du måste våga satsa för att nå dina drömmar. Det skulle inte förvåna mig om hon en dag ringer och säger: Kom och hälsa på mig i min studio så sjunger vi tillsammans!
Bra dag på jobbet. Helt klart. 
Bildkälla: www.pinterest.com

 

 
 
 

Skriv en kommentar