Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Stor LOPPIS i morgon!

2015-06-30 08:14:44 i Allmänt

Efter förra årets succé kör vi i år igen! I morgon onsdag mellan klockan 14.00-20.00 kommer vi att anordna loppis på Silverdalen i Dalasjö. Det kommer finnas inredningsprylar, kläder, skoterkläder, smycken, bruksföremål och så har jag ett helt gäng med trasmattor att sälja. Vi bjuder på fika! Kom ihåg kontanter!
 
 

Kommentarer

Synd att det är då rackarns långt, annars hade jag kommit!

Skriv en kommentar