Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Byakamp och grillkväll

2015-07-05 09:51:57 i Allmänt

I går anordnade jag och Erika, en annan tjej i byn, en heldag med byn. Först gick en rafflande sjukamp av stapeln och därefter blev det en spännande brännbollsmatch. Efter lek och spel samlades alla och grillade tillsammans. Här är en bild på en del av gänget, det var svårt att få med alla och alla barn var i storsalen och lekte, hehe. Tycker om att umgås med min by! Nu ska vi umgås lite mer då skrapning och målning av Folkets Hus och förskolan Tallkotten står på schemat!
 

Skriv en kommentar