Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Throwback thursday - Syskonbild

2015-01-08 15:37:30 i Allmänt

En bild på mig och mina bröder från sommaren 2010. Noterar följande:
- Vad fint mitt hår var (annat än den otvättade historia som sitter på mitt huvud i detta nu).
- Ludvig var ovanligt långhårig.
- Varför ler vi sådär? Kände vi egentligen olust inför porträttfotograferingen? Blev vi tvingade att ställa upp?
- Vi är ganska lika. Lägg märke till den markerade skrattgropen på höger kind hos oss alla. 
 

Kommentarer

Emma J
Vilken fin bild!:)
Svar: Tack! :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar