Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Första dagen.

2015-01-01 11:49:56 i Allmänt

Hej där tjugohundrafemton, hoppas du har mycket kul att bjuda på. Jag, Christoffer och Acke äter brunch och pratar om gårdagen som blev en lyckad tillställning. Lugn, men lyckad. Och rolig! I dag är det ett nytt blad. Ett oskrivet blad. Undrar vad som står i bladet den 31 januari 2015? Spännande ändå!
 
 
 

Kommentarer

Jag älskar att titta in här! Alltid lika trivsam läsning. Önskar er ett lyckosamt och fint 2015

Skriv en kommentar