Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Tisdagsskrattet

2015-02-17 07:10:00 i Allmänt

Jag, Emily och Nikki för ett tag sedan. Som vanligt lite knasiga! Nikki är ju för himla söt som vanligt. 
Vi ser ut som några karaktärer från Mumindalen. Några som skulle vara lite "om sig och kring sig" så att säga. 
 
 

Kommentarer

Hahahaha! Underbart!

Therese Bjärstig

2015-02-17 - 10:44:26
Fniss, barnsligt roligt om du frågar mig :-) Ha en toppen dag!
Imit
Kissar på mig!
Ni är bäst!
Svar: <3 Vi ska ta en bild på oss alla fyra också, kan vara bra att skratta till under gråa tisdagseftermiddagar! :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar