Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Nu har jag sportlov i nio dagar!

2015-02-28 08:17:31 i Allmänt

Sportlovet firas in med en slö morgon i sängen. Läser bok och filosoferar. 

Kommentarer

Therese Bjärstig

2015-03-01 - 19:56:18
Åhhh jag är just inte ett dugg avundsjuk, jag hade gärna också haft sportlov och druckit varm choklad, åkt skidor och varit ledig med ungarna... Men de får iaf tors och fred lediga då de åker till farmor och farfar. Själv siktar jag på att få någon extra ledig dag till Påsk istället, och så har jag ju sådant tur att jag rår mina dagar och kan göra lite som jag vill. Så är det tipp topp väder KAN jag ju ändå ta skidorna på lunchen i kombination med frisvård å få min dos i alla fall ;-D Njut av veckan!

Skriv en kommentar