Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Livet ur mobilen 82913791

2015-12-30 10:11:00 i Allmänt

Hej hej konstig posering men jag skulle kolla om graviditeten syntes bakifrån, haha!
Julavslutningsfin!
Hahaha, åh vad jag myste när jag fick detta sms! Min vän Johanna jobbar också som lärare och innan lov är det alltid stressigt på våra jobb men nu kan vi alltså njuta av ett långt härligt jullov!
Hundträning i ridhuset. Den där rödsvarta människan är mamma som tränar Major i att vara lugn och stilla tillsammans med andra hundar. Det gick fint men han ville inte gärna sitta/ligga utan stå så att han hade koll på läget.
Skickade denna bild till Christoffer och skrev: "Framtiden för vårt barn", hehe.
Jag och lilla Noomi (Christoffers kusinbarn) myste i soffan. Bebis vilande på bebismage måste ju gå till historien som något av det mysigaste jag upplevt. Några minuter efter denna bild blev tagen kände jag för att sträcka ut kroppen och lade mig under soffbordet på mattan i Anders och Annelies vardagsrum. Där somnade jag till ljudet av tv, människor som surrade och barn som grät lite. Endast något en höggravid person kan lyckas med eller?
Barnets påskoutfit är redan bestämd... :) Detta set har mormor stickat och det finns hur många till som helst! Är så evinnerligt tacksam över att detta är sparat.
 
 
 
 
 
 
 

Skriv en kommentar