Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Efter utelek - innevila!

2015-12-28 12:42:42 i Allmänt

Det är så himla fint ute i dag! Kallt och gnistrande. Jag och Imra var ute och busade.
Och nu följer innevila på order från barnmorska och alla jag känner, hehe. 
Ps: Ser ni vem som är på bilden? I kväll kommer ett inlägg om tavlan!

Kommentarer

Therese Bjärstig

2015-12-28 - 13:19:30
Ha ha ja ta och VILA nu ;-D Jätte fin tavla, antar att det är Jax som ståtar där? Vad gäller icebugsen är de super, min bästa investering någonsin!! Tre år höll dessa å då har jag sprungit i dem och sparkat med hundarna i dem, världens bästa livförsäkring! Njut nu och ha ladda batterierna inför det som komma skall!
Svar: Sov på soffan i en och en halv timme i eftermiddag, mycket skönt! :) Ja, det är Jax.
Ja, kan tänka mig att de är bra! Har hört så mycket bra om dem! Ska önska mig ett par :) Har hört att de har nått som heter "push present" i USA, kanske något att nämna för Christoffer? ;)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar