Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Throwback thursday - Syster Elak

2015-04-16 09:38:00 i Allmänt

Titta! Där står jag med sju andra bra tjejer vid ett gammalt staket i Täfteå. Det här var i juni 2010 när vi spelade på Täfteåfestivalen med det svängiga bandet Syster Elak. Saknar så sjukt mycket att spela i band! Foto: min eminente fotografvän Fredrik Larsson (Besök hans hemsida, magiskt bra!). Här kan ni se fler bilder från festivalkvällen när vi spelade!
 

Skriv en kommentar