Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Onsdagsgörat

2015-04-22 21:01:00 i Allmänt

När det jobbas hårt med något
är det tur att fikapauser finns!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kan det vara hönshus som är på g tro? :-)
Ja, fikapausen är viktigt... och kanske som godast efter ett arbetspass. Fin kväll och lycka till med projektet.

Sandra Lundin

2015-04-23 - 09:42:22
Är verkligen helt sjukt avis på era hönsplaner :) Ser så mysigt ut med fikakorgen också, ni gör helt rätt som pausar på det sättet :D
Åååh, så spännande!! Jag anar vad som skymtas på bilden! Vad roligt det ska bli att få träffa fjäderfjäna sen!
Svar: Ja, ni är så välkomna! Och när ni har skaffat höns senare kan vi byta kycklingar mellan varandra :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar