Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Kvällsbesök

2015-04-29 20:53:49 i Allmänt

I kväll har vi haft besök av Emma, Freja och Gustav. Jag fick den här fina blomman!
Fick även det här fantastiskt fina armbandet som Emma gjort! Imponeras av hennes skicklighet. Så himla händig!
Min granne Lovisa kom också förbi med Oscar och Alva så det var full fart i huset och när vi gick för att titta till hönorna sa barnen: "Tuppen skriker ju så högt! Man får ont i öronen!". Hehe. Det är rena djurparken här på gården nu. Jax, Imra, hönorna, tuppen och så ett gäng renar och Kanadagäss på lägdan.
 
 
 

Kommentarer

Penélope
Haha, va härligt! Mycket djur ska det vara :)
Kikki
Ja, vad har jag sagt? Barn och djur hör ihop! Vad fattas??? :)

Skriv en kommentar