Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

The Fox, The Hunter and Hello Saferide

2014-09-04 10:35:08 i Allmänt

Äntligen! Hon är tillbaka med en fullängdare! "Texten står naken längst fram" skrev en recensent på Sveriges Radio och visst är det så. Det är texten som är Annika Norlins styrka och det är texterna som funnits vid min sida sedan jag började lyssna på henne 2006. Den här skivan är så efterlängtad. Jag behöver rader från henne. Rader att relatera till och texter som kompletterar det som jag själv inte kan sätta ord till. 
Lyssna:
Hello Saferide – I Forgot About Songs

Skriv en kommentar