Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Höstfint

2014-09-08 16:48:00 i Allmänt

I helgen gjorde jag höst på bron.
Hittade två gamla flaskor i ... ja, gissa? Lagårn såklart, hehe!
Enris är så himla fint så jag satte ett gäng kvistar i ett stort Höganäs-krus som står stadigt.
Den gamla lampan ni ser fyndade jag på Återvinningscentralen när jag var där senast. Jag fick den av en gammal farbror, så snällt!
Stor kotte!
De fina keramikugglorna ärvde jag från mormor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Therese Bjärstig

2014-09-09 - 18:58:47
Så fint och mysigt! Så snart jaktveckan är slut och jag har lite ork och energi så ska jag hösta till det här med, kanske åker mina ugglor ut då med :-) Ha det fint!

Skriv en kommentar