Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Onsdagsbestyr

2014-10-29 21:47:06 i Allmänt

Efter en dag fylld med morgonprommis med Jaxen, planering på jobbet, lunch med barndomsvännen Lena, träning med fokus på lek med Imra, middag, dammsugning (fulaste ordet nånsin), möte med vice ordförande i Brukshundklubben då jag ville ha information eftersom jag blivit invald som ordförande (HJÄLP, hur ska det gå? Borde nog fixa det. Tror på det i alla fall, annars hade jag inte tackat ja) och slutligen Bonde söker fru med bästa Emily är jag helt slut i hjärnan. Nu ska jag ta en dusch och sedan göra det som får mig att slappna av allra bäst: läsa!

Skriv en kommentar