Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Crazy dog lady

2014-10-26 18:07:00 i Allmänt

Min morbror Roger och hans Åsa har två tikar, jämthunden Tikka 6 år och taxen Frida 9 år. Det gick jättebra att ha dem tillsammans med Imra i helgen när jag var där och hälsade på. Tikar kan ju vara rätt gnäbbiga mot varandra men de här hundarna är snälla och skötsamma. Imra visade dock lite svartsjuka när jag gosade med de andra, men inte mer än att hon puttade till mig och "pratade" som att säga: hallå?! Glöm inte bort mig!
Hundar är underbara djur!
 
 

Skriv en kommentar