Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Ugglor

2014-11-09 09:57:00 i Allmänt

De här fina keramikugglorna har jag ärvt från mormor och morfar. Jag har även tre ugglor ute på bron också, i samma stil.
Jag har bytt plats på dem från gästrummet till köket där de syns lite bättre och kan vaka över oss. Visst är de fina?
 
 

Kommentarer

Eva-Karin
Hejsan! Har du någon aning vart ugglorna på grenen är köpta? Tänkte ge sådana i bröllopspresent.. Tack på förhand. (maila svaret)
Svar: Hej! Hon som gjort keramikugglorna heter Elise Granholm, Sollefteå. Jag vet inte om hon är verksam längre då ugglorna är ett arvegods från min mormor och morfar. MVH/C
Carolina Lidström

Skriv en kommentar