Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Nyklippt!

2014-03-04 15:58:43 i Allmänt

I dag har jag klippt mig! Så himla skönt! Mitt hår hade inte klippts på fyra månader så tre-fyra centimeter kapades.
I eftermiddag har Johanna, en tjej från en grannby, varit här och intervjuat mig. Hon och en annan tjej skriver nämligen sitt examensarbete just nu som berör ämnet elevinflytande. Mycket spännande! Det är så roligt att vara informant för då får man känna sig som en del av studentlivet igen, haha!
 

Kommentarer

alltså din hårfärg är verkligen gudomlig!
Svar: Tack snälla du! Bra frisörer (Kajsa och Johanna) är receptet! :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar