Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Fotoutmaning mars 2014: "Min inspiration"

2014-03-04 16:19:00 i Allmänt

Jag har gått och blivit beroende av den digitala anslagstavlan Pinterest. Ibland har jag svårt att slita mig! Jag pinnar och pinnar bilder och sparar dem i mappar för att inspireras. Så fort jag har dötid pinnar jag bilder på detta mediala fenomen och jag inbillar mig att det främjar min kreativitet för det är väl ofta det inspiration handlar om?
Har du en Pinterest-användare? Kul! Ge dig till känna så jag kan följa dig och följ mig gärna: jag heter Carolina Lidström där, kort och gott.
 
 

Kommentarer

Hanna
Verkade roligt så jag skaffade det! Här skall det pinnas i timmar.

Heter som jag heter..

inte...?

Hann.....

....


Hanna Jo...

HANNA JONSSON!!


/trött och skojfrisk
Svar: Haha! Ja, det är världens bästa grej! Bra, då ska jag följa dig med! :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar