Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Mastodontrep i fyra timmar

2014-06-03 22:30:00 i Allmänt

Nyss hemkommen från stämrep inför morgondagens konsert. Det har annonserats om konserten men jag skriver också här:
I morgon kommer jag, min kollega Magne och tre av mina fantastiskt duktiga sångelever att framföra en sångkonsert, mestadels a cappella. Konserten innehåller musikallåtar, klassiker, medleyn av mer moderna låtar, solosång och någon överraskning kanske! Kom dit! Det kostar inget, det är mysigt, vi är snälla och bjuder på underhållning. Kanske drar jag en anekdot i mellansnacket. Vem vet?
Tid: I morgon, 19.00
Plats: Tingshuset, Vilhelmina
 

Skriv en kommentar