Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Storebror 30 år!

2014-07-25 09:18:17 i Allmänt

I dag fyller den här rolige, omtänksamme, petnoga, snälle, stilige och smått nojiga mannen 30 år! Kristoffer är den bästa storebrodern man kan ha, lagom omhuldande och lagom påhittig för en nyfiken lillasyster. Ända sedan barnsben när vi sprang omking som två Emil i Lönneberga och gjorde "hyss" på gården till nu, när vi tagit ett rejält steg in i vuxenvärlden, har han funnits där och jag vet att han kommer att fortsätta med det. Sådan är han, min bror: han är att räkna med. Jag älskar dig, brorsan! Grattis på födelsedagen! Räkna med ett och annat hyss...hehe.
 
 
 
 
 
 

Skriv en kommentar