Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Favoritfikat

2014-07-02 08:54:30 i Allmänt

Ibland känner jag mig sugen på att baka något och då brukar jag fråga Christoffer vad jag ska göra och då alternerar han mellan två alternativ: chokladbollar eller kärleksmums. Jag tycker att det är tråkigt att baka båda alternativen men häromdagen föll jag som synes till föga.
 

Kommentarer

Johanna L
Bästa fikat! Jag ÄLSKAR chokladbollar till döds, speciellt med Daim i. Men alltså kladdet och klibbet... Jag får rysningar i överallten av bara tanken på det!
Svar: Med daim i?! Mums! Berätta! Ja, klibbet och kladdet är det jobbiga med dem..
Carolina Lidström
Johanna L
Vanlig smet också bara smäll i tvåtre dubbeldaim! Huuur gott som helst!!! :)
Kajsa
Haha, det är likadant här hemma. Daniel har samma favoriter som din C ! :)

Skriv en kommentar