Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Ja må du leva Ludvig Göran Wilhelm!

2014-01-20 11:04:02 i Allmänt

I dag fyller min smarta, snälla, coola och extremt roliga lillebror Ludvig 21 år!
På bilden är han bara ett litet knytte och jag och storebror Kristoffer hade ständiga dispyter om vems tur det var att hålla i det lilla knyttet som var vår lilla, lilla lillebror. Lycklig var man om det var ens tur att hålla Ludvig i famnen men när han skrek var det flaten Winnie som var det största föremålet för "sytning" - för hon var ju "tyst och lugn". Grattis på din dag, älskade lillebror! > Den digitala kramen får du här <
 

Kommentarer

LGWL
Tackar finaste syrran! Kontrasten kritvit hy och kolsvart flett. Balsam för själen. Saknar gammhunn.
Svar: Ja, den är påtaglig! Jag med. Vi har haft fina hundar! Önskar att man kunde ha kvar dem alla, med deras olika sköna personligheter :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar