Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Umeå i morgon!

2014-02-13 18:54:00 i Allmänt

I morgon efter jobbet kör jag och Imrisen iväg till Umeå för att tävla på lördagen. Blir skakig av nervositet när jag tänker på det. Lovar att uppdatera er på söndagen om hur det gick! Nu ska jag ut i snöyran och skotta snö och sedan träna några moment.
Förutom lydnadsprov bjuder helgen även på umgänge med mina älskade bröder. Först ska de få vara klädesinköpssmakråd och sedan ska jag och storebror äta på Le Garage och det vattnades i min mun när jag alldeles nyss spanade in menyn. Lillebror ska följa med mig till SURF på lördagen som moraliskt stöd. Det kan behövas!
Hoppas ni får en fin helg! Kanske gör någon uppdatering med mobilen under helgen.

Kommentarer

Therese Bjärstig

2014-02-14 - 17:08:55
Kör försiktigt och ett stort lycka till på tävlingen! Du får gärna göra en liten uppdatering via mobilen så vi får veta hur det gick!

Skriv en kommentar