Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Dumle- och daimmuffins med marshmallows

2014-02-11 13:54:19 i Allmänt

En lagom aktivitet när man frisknar till men fortfarande inte ska jobba på grund av smittorisken är att baka. Bakade muffins inför Annas besök i morgon!
De fina Mumin-formarna fick jag av Linda i julklapp!
 
 

Kommentarer

Silke

2014-02-11 - 14:18:11
Ser suuupergott ut!

felicia

2014-02-11 - 15:07:20
ser goda ut :)

Therese Bjärstig

2014-02-11 - 17:48:37
Det där såg syndigt gott ut, så pass gott ut att du gärna får lägga ut receptet ;-D Ha en skön kväll, och tur att du kryat på dig!
Svar: Det är bara att göra ett vanligt muffinsrecept och klicka ner marshmallows och dumle i varje form och sedan blanda vatten och chokladflorsocker som glasyr och strö över daim! Lätt som en plätt! :) Lycka till!
Carolina Lidström

Patricia Karlsson

2014-02-11 - 20:33:13
Det där såg riktigt gott ut!!! Lägg gärna ut receptet :D måste ju få prova! Läs gärna min blogg OM du vill. Handlar mycket om näthat,mobbning och lite mode! :D
Anonym
Hej Carro. Hoppas att du kryat på dig. Ställ gärna ut två muffins på bron, för vi åker förbi på fredag morgon. / kram Evy.

P.S Håller tummarna för dig och Imra i helgen. D:S
Svar: Hej! Ja, nu är jag betydligt piggare! :) Absolut! Ska försöka komma ihåg det! Kram!
Carolina Lidström
Anonym
Nu har " bloggen " fått magsjuka. Min kommentar hamnade lite överallt.

Therese Bjärstig

2014-02-12 - 12:27:43
Tack för det! Ska definitivt testas nu när vi har flera födelsedagar i antågande :-) Önskar dig en fin dag!

Skriv en kommentar