Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Bortaplansdebuten avklarad!

2014-02-15 16:05:38 i Allmänt

Tyvärr inget första pris på tävlingen men vi är nöjda ändå med tanke på att det var första starten på bortaplan! Nu är både jag och Imra helt utmattade (vilket ni kan se på min slitna look, men den bjuder jag på!). 

Kommentarer

Therese Bjärstig

2014-02-16 - 16:54:42
Trist att det inte blev första pris, men ni är säkert fulla med erfarenheter och ett stort steg ett första pris nästa gång ni startar! :-D
Svar: Ja, precis! :) Vi kämpar vidare!
Carolina Lidström

Skriv en kommentar