Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Lucka 3: En bild på någon du älskat i år

2014-12-03 17:21:05 i Allmänt

Känner bara mer och mer för Christoffer och jag känner mig lyckligt lottad som får dela mitt liv med honom. Han är världsbäst på att reta mig när jag har lågt blodsocker men också världsbäst på att få mig glad igen. Det finns inget jag hellre vill än att få fortsätta ha honom vid min sida.
 
 

Kommentarer

Penélope
Å va underbart! :)

Skriv en kommentar