Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Lucka 22: En bild som du tycker är din finaste från i år

2014-12-22 09:49:00 i Allmänt

Den här bilden tog jag en kväll i augusti då jag, mamma och Imra plockade blåbär. Ljuset stod så där lågt och vi stod kvar och tittade på solnedgången. Att bara få gå i skogen i total tystnad och fylla hinken med bär ger en sådan tillfredsställelse. Vill förstora och skriva ut denna bild och ha den som en tavla!
 
 
 

Kommentarer

annkristin
Ja den bilden är jättefin:) liksom många andra bilder!
Önskar dig en riktigt härlig jul!
Jag får fira lilla julafton här snart för själva julafton kommer att "firas på Berghem :)
Kram Annkristin.
Svar: Tack Annkristin! Och tack detsamma och hälsa alla på Berghem från mig! <3 Kram!
Carolina Lidström

Skriv en kommentar