Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Lucka 10: En bild på ett favoritplagg under året

2014-12-10 11:58:00 i Allmänt

Jag har ju i princip LEVT i detta underställ som jag fick av Christoffer i julklapp. Det har allt ett underställ ska ha: det är funktionellt, det är snyggt och det är skönt.
 

Kommentarer

Lena
Det kan möjligen vara snyggaste och skönaste understället som finns!
Svar: Ja, verkligen! :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar