Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Fina stunder i fjälluft

2014-08-10 10:59:00 i Allmänt

Har haft två fantastiska dagar i fjället tillsammans med två fina vänner, Emma och Agnetha, och deras familjer. Vi har ätit god mat, badat badtunna, pratatpratatpratat, badat i Gikasjön, åkt vagn efter fyrhjulingen, åkt båt över Kultsjön för att vandra uppför fjället och plocka hjortron och njuta av utsikten. Tänk att man åker utomlands då och då och så har man det så mycket finare bara några mil ifrån där man bor. Knepigt. Vi hade så tur med vädret under vår tur då solen lyste från en klarblå himmel och jag fick sommarens första linnebränna, haha!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Skriv en kommentar