Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Dalasjörundan!

2014-08-23 15:03:00 i Allmänt

I dag har jag och My och flera andra härliga löpare sprungit den årliga Dalasjörundan. Och nu ska jag köra till Månsberg för kräftkalas med Christoffers familj, weho!
 

Kommentarer

Jag är så taggad på vårt nästa träningspass! Ser framför mig hur vi springer och skrattar om varannat och är brutalt trötta efteråt haha! :D Hoppas vi lyckas få in det snart (: Kram
Svar: Jag med! Haha, det är typ så det kommer att se ut! Grustaget får se upp! ;) Kram!
Carolina Lidström

Skriv en kommentar