Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

To do list: monday

2014-04-28 21:41:00 i Allmänt

Den här måndagen har minst sagt varit intensiv. Först undervisning i Saxnäs där jag lyckades klämma in en friskvårdstimme med ett pass backintervaller och en dusch, sedan hem och laga middag och efter matintag hämtning av nyckel till Dalasjö FH för att låsa upp för sångkväll med byborna inför Valborgsfirandet på onsdag. Väl hemma igen tangenterade jag ned några viktiga meningar till en viktig instutition och slutligen har jag packat inför resan till stugan i morgon. Pust. Nu ska jag läsa en rad eller två innan jag somnar!

Skriv en kommentar