Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Sushi

2014-04-05 08:10:00 i Allmänt

I gårkväll köpte vi hem Sushi från Bergmans. Åt en tolvbitars men fick också någon bit både från mamma och Christoffer, hehe, älskar sushi.  I synnerhet tillsammans med ett iskallt vitt vin!
Nu sitter jag och äter frukost och laddar för distanspass. Christoffer rör ihop en marinad till köttet vi ska äta i kväll och så slår han jättehårt i morteln, höga ljud på morgonen innan jag fått frukost är inte min melodi. MVH/överkänslig tjej. Hoppas ni får en fin lördag!
 

Kommentarer

Ida

2014-04-05 - 09:44:46
MUMS!
Imit
Kul med distanspass...jag är inte alls överkänslig och avis. Intervaller är ju också kul.
Svar: Hoppas att dina knän blir bättre så att vi nån gång kan följas på ett distanspass! Kram!
Carolina Lidström

Skriv en kommentar