Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Sökträning

2014-04-01 21:10:00 i Allmänt

 
I kväll har vi varit vid industriområdet och tränat igen. Vi körde uppletande- och sökträning. Imras svans gick i ett och hon tycker verkligen att det är roligt att jobba vilket gör att det blir extra roligt för mig också. Det är ett tag kvar till nästa lydnadstävling (17 maj) så för att hon inte ska tröttna på momenten i klassen varvar vi med lite annan träning också.
 

Skriv en kommentar