Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Påsken 2014 - del 2 eller "Den stora påsksmällen"

2014-04-23 21:41:00 i Allmänt

På påskaftonskvällen var det dags för den stora påskmiddagen och på dörren satt denna affisch!
Eftersom vi var så himla många (25 personer) höll vi till i Christoffer morbror Anders garage men även i garage måste man ha kandelabrar vid en påskmiddag.
En påskkärring kom på besök! Det var dock inte någon som ville följa med till Blåkulla.
Kristian håller sitt årliga påsktal.
Linda och kusinbarnet Wilma.
Storebror trivdes fint med allt spektakel under kvällens lopp.
Bland annat bjöd "Acke med Göranz" på musikunderhållning.
Och mer musik! Här är Acke och hans band "Early morning beer band". Mycket bra!
Och sen dansade vi mest resten av kvällen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Evy
Tack "Carro " våran egen lilla duktiga reporter och fotograf. Mycket bra bilder, MEN jag saknar en bild på sångerskan och gitarr spelerskan. Synd bara att denna underbara påskhelg tog slut så fort./ kramar
Svar: Haha, då var timmen sen för fotografering. Jag bjuder bara på sådan underhållning vid utvalda tillfällen ;)
Carolina Lidström
Evy
P.g.a ålderdomssvaghet och en begynnande demens så glömde jag att Gratta dig igår. Så nu får du Grattis kramar i efterskott från både mig och Lars.
Svar: Tack snälla ni! :) Kram!
Carolina Lidström

Skriv en kommentar