Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Påsken 2014 - del 1

2014-04-22 21:09:00 i Allmänt

Morgonpromenad på isen.
Jax tyckte också det var skönt med påsklov.
Acke med sin Hamiltonstövare Zacke som blir 11 år i maj.
Evy med kokkaffe - ett måste på sjön!
Storebror Kristoffer var också med och firade påsk med oss! Klämmackor är också ett måste.
Gänget i solen.
Årets påskbild på mig och Linda. Temat var: solglasögon, fleece och sol.
Kristian fick en fin harr!
Jag och Linda vid vår korvvagn under Rajarycket. Vi tog alla kunder med storm! .... Hehe.
Pappa var speaker, ett uppdrag han tog på största allvar! Han intervjuade samtliga pristagare. Jag tycker att han skötte uppdraget på ett mycket strålande sätt.
Det är inga dåliga priser i potten. Två vinstcheckar på 20.000 vardera samt...
En sprillans ny skoter!
Hela arbetskraften samlad.
I morgon kommer del två, "den stora påsksmällen"!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Ser av bilderna ut att döma som ni haft en alldeles förträfflig påskhelg!
Svar: Ja, den var underbar! Synd bara att underbart är kort!
Carolina Lidström

Skriv en kommentar