Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Glad påsk!

2014-04-16 07:47:26 i Allmänt

Nu åker jag, den peppade mannen och den glade hunden till Raja för att  fira påsk med den peppade mannens familj och släkt! På fredag kommer dessutom min mamma, pappa och storebror också! Under lördagen går det traditionsenliga Rajarycket av stapeln och då jag liksom invigts nu så är det jobb som gäller i år, till skillnad från förra året då jag fick fiska och kom på plats elva (!) av flera hundra fiskare (att mamma kom på plats fem pratar vi inte högt om...)
Nu ska vi bara packa in i bilen och sedan åker vi! Glad påsk fina, fina läsare! Vi hörs igen på måndag då vi kommer hem igen!
 
 

Kommentarer

Önskar er en Glad och trevlig påskhelg!

Therese Bjärstig

2014-04-18 - 17:56:24
Hoppas att ni njutit lika mycket av den fina dagen i dag som jag har och att morgondagens ryck går bra! En fortsatt glad påsk önskas!

Skriv en kommentar