Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Musik är kul ju.

2013-09-12 17:40:00 i Allmänt

Är fortfarande kvar på jobbet. Sitter vid mitt skrivbord och nynnar stämmor. Har haft kör till 16.50 och sedan övat med några elever inför ett uppträdande vi ska göra. Mer om det senare. Det är roligt med musik, ju! Nu ska jag dock hem till tystnaden i mitt hus. Det bästa med livet är kontrasterna. 
www.pinterest.com
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Det har du rätt i. Konstrasterna är ljuvliga. Kram.

Skriv en kommentar