Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Höstljus

2013-09-19 18:39:00 i Allmänt

Det hänger en ny lykta i hallen nere.
Griffeltavlan är från en inredningsbutik i Avesta, älgtavlan är Christoffers som han ärvt av sin morfar och lyktan är inköpt i gårdsbutiken "Lilla mormor och jag" inte långt från vår sommarstuga.
Den sprider ett fint höstljus.
 
 
 

Kommentarer

Linda
När Håkan filmen släppts kommer jag med rally bilen och har mys kväll med er:)
Svar: Låter som en ypperlig idé! :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar