Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Livet ur mobilen

2013-10-24 17:30:19 i Allmänt

Lille Jaxen sitter på trappsteget och filosoferar.
Undrar om Imra fryser?
Höstlöv.
Glasögonprovning på Kii (Umeås i särklass bästa butik) med lillebror och en skeptisk Hanna i bakgrunden, hehe!
Och så en suddig bild på mig och storebror på väg på middag! (Denna bild lär ju få en hedersplats i familjealbumet. Ps, brorsor: album ska uttalas med hårt "a" i sann mormoranda!)
Skrattade så himla länge åt denna bild. Det är något med den som gör att jag älskar den.
Imra och labradorvalpen Kharisma ute på äventyr i Umeåskogen.
Kusin Andreas svänger sig i lianerna!
Och folk undrar ibland varför jag flyttade hem?!
Christoffers lillasyster Linda är en mycket märklig människa, hahaha! Men hon är rolig och snäll också!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Linda Berg
Hahahah! När ja skickade iväg meddelandet så tänkte jag " jag lova att det kommer hamna på hennes blogg" hahah
Svar: Du känner mig ;)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar