Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Inget är som valpar!

2013-10-16 18:05:00 i Allmänt

Känner mig som en extremt kärleksfull person idag och vill sprida denna kärlek vidare och då jag varken kan pussa på Christoffer eller Jax som är och jagar vill jag med dessa bilder ge er värme, skratt och kärlek! Inget är som hundvalpar. Min mammas farmor Gerda brukade säga att människor som inte blir berörda av hundvalpar är människor med ett trist hjärta. Så det så! Så därför: var så goda, här har ni hundvalpskärlek!
Imras kullsyskon.
Mamma och en liten yttepytte.
Jag och minibebis-Imra. Maj, 2012.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Paulina

2014-02-21 - 09:25:40
Vilka godingar! :)
Så fin tjej du har!
Svar: Tack! Men de är mamma och pappas hund som jag tränar och tävlar! :)
Carolina Lidström

Paulina

2014-02-24 - 07:57:30
Jahaa men va roligt att få ta del av deras goding sådär! :)
Svar: Ja, verkligen! De är ju så himla söta! :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar