Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

I Arla morgonstund!

2013-11-30 04:57:17 i Allmänt

Klockan är 04.54, det är lördagmorgon och jag sitter just nu och äter frukost. Så tidigt? undrar ni nu. Jajemen! Blev väckt för en liten stund sedan av min mycket entusiastiske pojkvän som i detta nu förbereder och packar matsäcken för dagens äventyr. Jamen, vad är då dagens äventyr? Hundutställning i Jämtland! Nu håller vi alla tummar att det går vägen!

Skriv en kommentar