Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Sången i mitt hjärta.

2013-05-02 20:45:17 i Jobb

I kväll var det då dags för sångkonserten jag och mina sångelever övat inför. Vi höll till i Tingshuset där det finns en sal med högt i tak och grym akustik. Är så himla stolt över mina elever som övar, är nervösa och sedan ställer sig där framme och sjunger som om de aldrig gjort något annat. Snacka om modigt. Tack också till den fina publiken och till Petter som filmade och till Roger som skötte ljudet.
 
 
 

Kommentarer

Sv; Tack Carolina, det ska jag göra!

Okej var bra!

Skriv en kommentar