Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Ludvig och Hanna på bal.

2013-05-26 22:17:24 i Allmänt

Ludvig och Hanna.
Detaljerna.

(Denna bild har jag snott från Facebook, fotograf okänd). Jag tycker att de är så fina tillsammans!
Fick denna otroligt fina bukett av Hanna som tack för hjälpen att jag hjälpte henne med frisyr och smink.

Kommentarer

Hanna
Detaljbilderna blev superfina!! Ser fram emot att se resten. Tack än en gång för all hjälp! :)

Skriv en kommentar