Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Årets sommarpratare!

2013-05-29 21:35:00 i Allmänt

Listan för årets sommarpratare presenterades idag och det är med stor nyfikenhet jag ser fram emot att lyssna till de olika värdarna. Förr hann jag sällan lyssna till några sommarprat då jag jobbade hela somrarna, men förra sommaren och den här sommaren ska jag se till att hinna lyssna på så många som möjligt. Det är så himla fridfullt att slå på radion och lyssna till olika historier och livsöden. En del värdar har dessutom en alldeles förträfflig musiksmak och då blir det genast ännu trevligare.
Här hittar ni listan!

Skriv en kommentar