Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Arbetsverkstad.

2013-05-24 22:25:10 i Allmänt

I kväll har vi haft arbetsverkstad. Jag har målat innerfönster till hallen.
Fridfull aktivitet.
Ta dam! Hundgård på gång!
Det är så fint ute nu. Sommaren väntar på att få explodera och man kan se förändringar dag för dag.
Helgens planer är:
Skogsplantering med Dalasjö IK i morgonbitti.
Göra balfrisyr på Hanna och sminka henne inför hennes studentbal som hon och Ludvig ska gå på.
Titta på balen.
Grilla! Åka till handelsträdgården.
Besöka kyrkan där pappa ska delta i en musikal, han ska spela rövarkung............. (paus för skrattanfall)
Måla hallfönster några varv till.
Springa.
Utställningsträna Imra.
Fira mamma på morsdag.
Åka till Månsberg för att fira Christoffers mamma.
- Vila! (Typ sova i bilen på väg hem från Dorotea, förlåt Christoffer).
 
 

Kommentarer

Emi
Haha, Rövarkungen!
Du, är du mobillös fortfarande eller ignorerat du mig bara? Jag tänkte på eventuell dejt i veckan? Mannekängande? Alternativt att du lämnar in den omtalade klänningen på din lokala Statoilbutik så jag kan prova den och se om dibehagen ryms? Kram
Svar: Ja, du skulle ha sett honom! Hahahahahaha! Han var så rolig! Min mobil är i ordning, i din inkorg väntar ett sms :) Kram!
Carolina Lidström

Skriv en kommentar