Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Tjejsnacket snackar vidare..

2013-03-19 21:28:58 i Allmänt

I kväll hälsade jag och Christoffer på hos Johanna och Emma var också där med Freja och Gustav. Jag, Johanna och Emma pratade och pratade och pratade.. och pratade. Christoffer lyssnade och begrundade. Kan man säga!
 
I juni ska vi ha vårt 10 års-jubileum (10 år sedan vi gick ut högstadiet) och många interna debatter avverkades. Jag tänker så här: på lördag ska jag följa Christoffer på hundutställning i Åsele. De rykten som nått mitt öra har sagt att C brukar vara där vid öppning OCH stängning. Vi är kvitt kan vi nog påstå!
 
 

Skriv en kommentar