Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Friluftsdagen genom Instagram

2013-03-21 16:21:08 i Jobb

En bild från dagens friluftsdag. Min superkollega Alexandra steker hamburgare till skolans elever. Vi döpte vår hamburgerrestaurang till "Burner King".. passande och bra!
 
Lillebror Ludvig vickar på skolan där jag jobbar, i engelska och tyska. Han var med oss idag och vi (jag, Alex och Agnetha) passade på att köra med honom lite extra, haha! Lägg märke till den plågade minen..

Skriv en kommentar