Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Nikki

2013-06-05 20:11:41 i Allmänt

I kväll har Emily och Nikki hälsat på. Nikki ville ge Jax en godis. När hon var här på min födelsedag sa hon till Emily: Men mamma, jag vill fara på ett barnkalas där man kan leka med barn! Emily sa då: Men du kan ju leka med Jax! Och så sa Nikki: Men han är ju en hund! Och sen lekte de hela kvällen!
Gott med rabarber!
 
 

Skriv en kommentar